Ahmedmido
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي
Ahmedmido
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي
Ahmedmido
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
Ahmedmido

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
Awesome Hot Pink
     Sharp Pointer

برنامج قصة تامـــــــــــر

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
كـلـه بالـحـب
فنان جديد
فنان جديد
كـلـه بالـحـب

ذكر
المزاج : الرومانســـــــــــــيه

برنامج قصة تامـــــــــــر Empty
مُساهمةموضوع: برنامج قصة تامـــــــــــر   برنامج قصة تامـــــــــــر Emptyالسبت يوليو 03, 2010 8:04 pm

بسم الله الرحمان الرحيم
طبعا كلكوا سمعتوا عن البرنامج اللي تامر حيعملو عن حياتو و حيتعرض على قنوات مزيكا البرنامج ده انا اول ما سمعت عن فكرة البرنامج خفت على تامر ايوة خفت على تامر من المقارنة اللي حتحصل لما البرنامج يبتدي يتعرض ربما يكون نقد لادع بس البرنامج ده حيوضح حاجات كتيرة كانت غامضة ربما يعرف تامر الحقيقي اللي الكتير ما بيعرفوش تامر الانسان و خصوصا الازمة اللي اتعرض ليها خصوصا ان تامر مش حيجيب ناس تمدح فيه بس توضح الحقيقة الخفية اتمنى نتناقش في الموضوع اكتر ونشوف سلبيات و ايجابيات البرنامج ده و نتخيل شكلو و ايه الاضافات اللي حتزيد لتامر
اتمنى ما كونتش طولت عليكم اخوكم مصـطــفــى
احمد ميدو
برنامج قصة تامـــــــــــر Caaiin11
احمد ميدو

ذكر
الموقع الجيزه
المزاج : تاليف الاغانى

برنامج قصة تامـــــــــــر Empty
مُساهمةموضوع: رد: برنامج قصة تامـــــــــــر   برنامج قصة تامـــــــــــر Emptyالسبت يوليو 03, 2010 8:32 pm

عندك حق يا مصطفى اكيد هنشوف تامر الانسان ونشوف حياتو اللى كان عايشها
وبكده يكون وضحلنا حاجات كتيره انا وناس كانت نفسها تعرف عن تامر حاجات
كتير شكرا ليكى ياحبيبى على المجهود الطيب ده وديما بجديد يامعلم برنامج قصة تامـــــــــــر Icon_cheers
http://beautifultamer.tk/

برنامج قصة تامـــــــــــر
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
»  برنامج Avira Premium Security Suite 10.0.0.536 Avira AntiVir Premium 10.0.0.597 Avira Premium Security Suite 10.0.0.536 برنامج Avira Premium Security Suite برنامج الامن والحماية الكاملة لكل اركان الكمبيوتر والانترنت الذي تستخدمة حماية ضد الفير
»  Smile حصريا اروع برامج تحويل الصيغ على الاطلاق Format Factory 2.45 للتحويل بين كل انواع الصيغ بسرعة وجودة عالية بحجم 37 ميجا فقط Format Factory 2.45 برنامج Format Factory برنامج مجاني للتحويل بين جميع اللواحق لملفات الوسائط المتعددة (الملفات الص
» حصريا : برنامج Super_DVD_Player_5.0_Portable_FULL
»  6 صور حصرية للفرز - تامر مع مذيع برنامج ميكروسكوب
» حصريا برنامج windows_live_messenger_9.0 Beta+Multi Messenger وعلى اكثر من سيرفر